Η παρουσίαση έγινε στις Θεσσαλικές Επιλογές, τον Ιούλιο του 2016
Όσοι καθημερινά κινούνται στο κέντρο της πόλης της Λάρισας σίγουρα γνωρίζουν το Δημήτρη Γκισάκη, αφού εδώ και 30 χρόνια τώρα τον συναντάνε στον πεζόδρομο της Ερμού και της Ρούσβελτ. Πρόκειται για ένα νέο άνθρωπο με οράματα και φιλοδοξίες, ο οποίος αποτελεί πρότυπο επιχειρηματία σε όλη την Ελλάδα μέσω του ομίλου GKISAKIS BEAUTY GROUP (GBG) που αριθμεί πέντε ισχυρά brand names στο χώρο της ομορφιάς.
Ο πρωτοπόρος στον χώρο της ομορφιάς, Δημήτρης Γκισάκης, μεγάλωσε μέσα στο εμπόριο, έμαθε τι σημαίνει ομορφιά, σωστή εξυπηρέτηση και προσωπικές σχέσεις με το καταναλωτικό κοινό από πρώτο χέρι. Γονείς του είναι ο Γιάννης και η Σούλα Γκισάκη, οι οποίοι με το κατάστημα καλλυντικών SOULA κατάφεραν εδώ και 40 χρόνια, να καθιερωθούν σε ένα χώρο με μεγάλο ανταγωνισμό και να επικρατήσουν πανελλαδικά στην αγορά, ακόμα και σε καιρούς δύσκολους. Ο ίδιος έχοντας ως παρακαταθήκη το εμπορικό τους δαιμόνιο, διαπρέπει στον ίδιο χώρο με τη δική του εταιρεία με την επωνυμία BEAUTY FREE, η οποία με τη μέθοδο του franchise φιλοδοξεί να κυριαρχήσει σε κάθε τοπική αγορά ανά την Ελλάδα. Η βαθιά γνώση του χώρου της ομορφιάς σε συνδυασμό με τις σπουδές του στη Νομική, το μεταπτυχιακό του στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ) και την ανάγκη για διαρκή εξέλιξη που τον διακατέχει, τον οδήγησαν στην απόφαση να δημιουργήσει το 2010 το BEAUTY FREE στη Λάρισα. Μια επιχείρηση πρωτοποριακή όχι μόνο για την τοπική αγορά της πόλης αλλά και για τα ελληνικά δεδομένα.
Και αυτό διότι το BEAUTY FREE δεν είναι ένα ακόμη τυποποιημένο κατάστημα καλλυντικών, αλλά ένας ζωντανός οργανισμός που χρόνια με τα χρόνια μεγαλώνει, εξελίσσεται, ωριμάζει, προσαρμόζεται στην αγορά και τη μόδα. Όντας οικονομολόγος σήμερα στο επάγγελμα γνωρίζει ότι κανένας μαθηματικός τύπος δεν λύνει το πρόβλημα της κρίσης. Για να την πολεμήσει, λοιπόν, έπρεπε να επενδύσει σε μια πρωτοπόρα ιδέα με όσο το δυνατόν χαμηλότερο ρίσκο. Άνοιξε το πρώτο κατάστημα καλλυντικών BEAUTY FREE στην καρδιά της Λάρισας, δίπλα από τις πολυεθνικές εταιρείες τις οποίες έπρεπε, όχι απλά να συναγωνιστεί, αλλά και να ξεπεράσει. Ο σωστός χρόνος, το σωστό μέρος και κυρίως οι σωστοί άνθρωποι που είχε δίπλα του ήταν και το προσωπικό τρίπτυχο της επιτυχίας του.
Επένδυσε στους «νέους» και ειδικά στις γυναίκες και κατάφερε να αφουγκραστεί την κοινωνία και τις ανάγκες της, φτιάχνοντας έναν χώρο με όμορφο περιβάλλον, νέα είδη, άριστο σέρβις και φυσικά χαμηλές τιμές. Πιστεύει ότι «μαγαζί που δεν βάζει νέο κόσμο αργά ή γρήγορα θα κλείσει». Και εννοεί , όχι μόνο νέο κόσμο ηλικιακά, αλλά και καινούργιο πελατολόγιο. Ο Δημήτρης αντιμετωπίζει το εμπόριο ως υπηρεσία και φροντίζει να χτίζει προσωπικές σχέσεις, αμοιβαίας εμπιστοσύνης με το καταναλωτικό κοινό αλλά και όλους του συνεργάτες του. Στόχος του ομίλου GBG είναι η δημιουργία ενός νέου δικτύου Franchise στο χώρο της ομορφιάς σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά πρότυπα μέσα από συνεργασίες με επιχειρηματίες, που έχουν κοινό όραμα. Το πλάνο του κ. Γκισάκη είναι η εταιρεία του να επεκταθεί σε όλους τους νομούς και τις μεγαλύτερες πόλεις της Ελλάδας, θέτοντας ως προτεραιότητες την Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, την Κρήτη και φυσικά το νομό της Θεσσαλίας απ΄όπου και κατάγεται.