Δημήτρης Γκισάκης: "Στόχος μας ολόκληρη η Ελλάδα"

Η συνέντευξη παραχωρήθηκε στο RetailBusiness, τον Απρίλιο του 2016

Έχετε ιδρύσει την εταιρεία BEAUTY FREE ενώ συνεχίσατε την δραστηριότητα σας με την παρουσίαση του BEAUTY SALON. Τι σας έκανε να δραστηριοποιηθείτε στην αγορά των καλλυντικών και ποιο είναι το όραμα σας;

Η απόφαση μου να ανοίξω το 2010 το BEAUTY FREE ως Δημήτρης Γκισάκης δεν ήταν μια επιχειρηματική κίνηση που προέκυψε ξαφνικά ούτε από τύχη, αλλά μετά από πολλά χρόνια μελέτης και σπουδών σε τρία από τα μεγαλύτερα πανεπιστήμια της χώρας μας και ταυτόχρονα πολλών προσωπικών θυσιών. Το γεγονός ότι γεννήθηκα και μεγάλωσα μέσα στα καλλυντικά έπαιξε σημαντικό ρόλο σε συνδυασμό με το ότι πρόκειται για μια σταθερή και κερδοφόρα επένδυση όπου ελάχιστοι μπορούν να κάνουν στις μέρες μας.

Η πρόβλεψη της εταιρείας μας GBG (Gkisakis Beauty Group) για το που πηγαίνει η αγορά, η ταχύτητα με την οποία αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες του ενημερωμένου καταναλωτή και φυσικά η γνώση και η πολυετή πείρα μας με οδήγησαν το 2014 να δημιουργήσω και το BEAUTY SALON.

Στόχος όλων μας και όραμα μας είναι μέσα από συνεργασίες με τη μέθοδο του franchise να υπάρχει ένα κατάστημα καλλυντικών μας σε κάθε σημείο της Ελλάδας το οποίο θα ξεχωρίζει στην αγορά της ομορφιάς και θα κοσμεί κάθε πόλη.

Ποια είναι τα μεγέθη αυτή τη στιγμή της εταιρείας GBG αλλά και ποια είναι τα στοιχεία που κάνουν το BEAUTY FREE να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό;

Η εταιρεία μας δραστηριοποιείτε στη πόλη της Λάρισας από το 1975, διαθέτει 5 ισχυρά brands names με τελείως διαφορετικά concepts το καθένα, απασχολεί 50 άτομα προσωπικό και συνεργάζεται με τις μεγαλύτερες εγχώριες και πολυεθνικές εταιρείες παγκοσμίως στο χώρο των καλλυντικών, αρωμάτων, μακιγιάζ , ειδών κομμωτηρίου και προϊόντων ομορφιάς. Καθημερινά εξυπηρετούμε και ερχόμαστε σε άμεση επαφή με περισσότερους από 2000 καταναλωτές οι οποίοι μας εμπιστεύονται για τις καθημερινές τους ανάγκες με το τζίρο των καταστημάτων λιανικής μας στη Λάρισα να ξεπερνάει τα 4 εκατ. ευρώ σε ετήσια βάση.

Πρωτότυπο και νεανικό, το BEAUTY FREE πρεσβεύει και αντανακλά στο όνομα του αυτό ακριβώς που επιτάσσει η εποχή και η σύγχρονη φιλοσοφία της αγοράς: «Επώνυμα προϊόντα στις καλύτερες δυνατές τιμές». Τόσο η λέξη FREE στο όνομα μας που σημαίνει ελευθερία-δωρεάν, όσο και η πεταλούδα στο λογότυπο μας υποδηλώνουν ακριβώς ποιοί είμαστε.
Η μοναδικότητα του BEAUTY FREE είναι αυτή που το καθιστά ελκυστικό, καθώς δεν είναι άλλο ένα τυποποιημένο και μεγάλο κατάστημα καλλυντικών, αλλά ένα κατάστημα ≈250τμ το οποίο ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά από το στήσιμο των ραφιών του, την καθετοποίηση των προϊόντων του, το άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό του, τις χαμηλές τιμές που προσφέρει όλο το χρόνο και φυσικά την προσαρμογή του πάντοτε με ότι επιτάσσει η αγορά και η μόδα κάθε φορά.

Δημήτρης Γκισάκης: "Στόχος μας ολόκληρη η Ελλάδα"

Ποιο είναι το πλάνο σας για το μέλλον όσον αφορά τα BEAUTY FREE και την ανάπτυξη τους;

Στόχος της εταιρείας μας είναι η δημιουργία ενός νέου δικτύου Franchise BEAUTY FREE σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά πρότυπα και η ισχυροποίηση του brand name μέσα από συνεργασίες με επιχειρηματίες που έχουν τα ίδια όνειρα και τις ίδιες αρχές με εμάς. Το πλάνο μας είναι να επεκταθούμε σε όλους τους νομούς και τις μεγαλύτερες πόλεις της Ελλάδας, θέτοντας ως προτεραιότητα μας την Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη αλλά και την Κρήτη.

Στη Διεθνή έκθεση ΚΕΜ Franchise παρουσιάσαμε πριν ένα μήνα το νέο τύπο καταστήματος του BEAUTY FREE βασισμένο στην ίδια φιλοσοφία και πραγματικά εντυπωσιαστήκαμε από την ανταπόκριση του κόσμου και το πόσοι νέοι άνθρωποι στις μέρες μας θέλουν να ασχοληθούν με το εμπόριο καλλυντικών και να κάνουν ένα δικό τους κατάστημα. Ευχόμαστε σύντομα να βρεθούν οι σωστοί συνεργάτες και ειδικά τα κατάλληλα σημεία προκειμένου να αρχίσουμε την υλοποίηση του πρώτου Franchise.

Τι διαφορετικό έχει BEAUTY SALON από το BEAUTY FREE; Ποια είναι τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του και πως σχεδιάζετε την ανάπτυξη του πρώτου καταστήματος;

Ιδρύσαμε το BEAUTY SALON το 2014 με σκοπό να πρωταγωνιστήσουμε στην αγορά επαγγελματικών προϊόντων ομορφιάς. Είναι ότι πραγματικά έλειπε από την αγορά ομορφιάς όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό. Δώσαμε μεγάλη βαρύτητα στο σχεδιασμό, τη διακόσμηση και το ύφος του καταστήματος καθώς εμπνευστήκαμε από τους επαγγελματίες του χώρου. Η πιο σημαντική διαφορά του BEAUTY SALON από οποιοδήποτε άλλο κατάστημα καλλυντικών ότι είναι PROFESSIONAL. Απευθύνεται δηλαδή μέσα από την γκάμα των προϊόντων του σε όλους τους επαγγελματίες του χώρου της ομορφιάς γνωρίζοντας πολύ καλά τις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες τους.

Το BEAUTY SALON θέλουμε να γίνει το στέκι κάθε λάτρη της ομορφιάς είτε επαγγελματία είτε ερασιτέχνη που ασχολείται με τα επαγγελματικά καλλυντικά καθώς εκτός από την λιανική πώληση προϊόντων αισθητικής, κομμωτικής, ονυχοπλαστικής, αποτρίχωσης και περιποίησης σώματος δίνουμε μεγάλη βαρύτητα σε σεμινάρια και άλλους μεθόδους ενημέρωσης των πελατών μας. Βασισμένοι στο τρίπτυχο καινοτομία – ποιότητα – οικονομία φιλοδοξούμε το BEAUTY SALON να γίνει ο leader της επαγγελματικής αγοράς καλλυντικών.

 

Στόχος της εταιρείας μας είναι η δημιουργία ενός νέου δικτύου Franchise σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά πρότυπα.

 

Κάνατε την είσοδο σας στην αγορά του franchising. Για ποιους λόγους να επιλέξει κάποιος τις δικές σας προτάσεις;

Οι προτάσεις μας έχουν να κάνουν και οι δύο με τη βιομηχανία προϊόντων ομορφιάς η οποία αποτελεί έναν από τους δυναμικότερους και διαρκώς εξελισσόμενους κλάδους της οικονομίας σε παγκόσμιο επίπεδο. Σήμερα στην Ελλάδα ο τζίρος των καλλυντικών, χωρίς να υπολογίζονται τα προϊόντα που πωλούνται στα φαρμακεία, ξεπερνάει τα 800 εκατ. ευρώ και λόγω της αρνητικής οικονομικής συγκυρίας παρατηρείτε στροφή ολοένα και περισσότερων καταναλωτών στα φθηνότερα καλλυντικά, όπως τα δικά μας. Αυτός είναι ο λόγος που καθιστά την επιχειρηματική πρότασή μας επίκαιρη όσο ποτέ.

Πριν επιλέξει όμως την πρόταση μας ο οποιοσδήποτε δυνητικός επενδυτής, θα πρέπει να έρθει στη Λάρισα και να δει πως δουλεύουμε, να μας γνωρίσει από κοντά, να νιώσει σίγουρος για την βιωσιμότητα της επιχειρηματική μας πρότασης, την κερδοφορία, τη γρήγορη απόσβεση της επένδυσης του και να αισθανθεί από πρώτο χέρι πως συμπεριφερόμαστε στους πελάτες μας.

Εσείς τι ψάχνετε σε έναν franchise; Ποιος θα λέγατε πως είναι ο κατάλληλος για τα δυο concepts;

Θέλουμε να πιστεύουμε ότι και οι δύο λύσεις είναι εξίσου επιτυχημένες και σίγουρα καινοτόμες καθώς αντίστοιχα concepts δεν υπάρχουν στην αγορά. Δεν χρειάζεται να είναι γνώστης των καλλυντικών αρκεί όμως να τα αγαπάει όσο και εμείς. Αν δεν αγαπάει την δουλεία του, όποια και αν είναι αυτή, σίγουρα θα αποτύχει και στην προκειμένη περίπτωση και εμείς μαζί του. Σίγουρα όμως ο ιδανικός συνεργάτης για εμάς θέλουμε να είναι νέος ηλικιακά, με όρεξη για εργασία, οραματιστής και φιλόδοξος πάντοτε πρόθυμος να θυσιάσει τον χρόνο του. Ένας συνεργάτης ο οποίος θα μπει από την πρώτη μέρα στην ομάδα μας και θα αποτελεί ενεργό της μέλος για όσο το δυνατόν περισσότερα χρόνια συνεργασίας.

Η επιτυχία και των δύο concepts θα εξαρτηθεί όχι μόνο από τον ανθρώπινο παράγοντα αλλά και σε μεγάλο βαθμό από το σημείο του καταστήματος και την περιοχή που θέλει να δραστηριοποιηθεί ο κάθε επενδυτής πάντοτε έπειτα από δική μας μελέτη που θα πραγματοποιήσουν έμπειρα στελέχη και συνεργάτες της εταιρείας μας.